سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و یکى از یاران خود را فرمود : ] بیش در بند زن و فرزندت مباش که اگر دوستان خدایند ، خدا دوستانش را ضایع ننماید ، و اگر دشمنان خدایند ، ترا غم دشمنان خدا چرا باید ؟ [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :0
کل بازدید :8704
تعداد کل یاداشته ها : 6
103/2/17
1:55 ع

 

ماهمان دلیرمردان وشیر زنان محرم و رمضانیم 

 

 

چند هفته ای به یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی باقی نمانده است.

انتخابات در ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آن به علت نقش استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان و جایگاه اساسی مردم در حفظ این نظام و مقابله با تهدید های دشمن حتی در اوج تحریم ها می باشد.

آزادی و حق رأی و انتخابات واقعی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی تلقی می شود و امام خمینی (ره) همواره به میزان آرای مردم بعنوان یک معیار در نظام مردم سالاری دینی تأکید نموده اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به همین سیره و روش می باشند.

هر دولتی برای روی کار آمدن خود برنامه ها و راه کار هایی برای حل مشکلات کشور به همراه دارد امّا بعد از روی کار آمدن اینکه چقدر بر شعارهایی که داده است پایبند بوده و ودر مسیر خواسته ی مردم گام برمی دارد جای سؤال دارد.

براستی یک انتخابات با این همه سناریو و کارناوال برای چیست؟ امیدواریم هدف خدمت به اسلام ، مردم و آرمانهای بلند والای امام خمینی (ره) و شهیدان باشد، ودر این مسیر نباید از توطئه های دشمنان غافل شد و حفظ وحدت ، همبستگی ، حضور آگاهانه ،مشارکت گسترده در انتخابات و پیوند ناگسستنی با رهبر فرزانه انقلاب ،چاره ساز ترین راه برای غلبه بردشمنان است.

این همه آرایش سیاسی در آستانه انتخابات آیا جایی برای هدف اصلی یعنی مردم و مشکلات آنان باقی می گذارد؟چه برسر ما آمده است؟و دشمن با ما چه کرده است که امروز چنان می تازیم که گویی هرگز دفاع مقدسی نداشته ایم و انقلابی نکرده ایم . چه سخت است به گذشته باز گشتن ، گذشته ای نه چندان دور ، روزگاری که در آن بین شعار تا عمل آوینی ها ، همت ها و... هیچ فاصله ای نبود، آن روزگار سخت جنگ چه جوانمرد ها ساخته بود و چه دلیرمردانی را در باغچه ی لاله های سرخ ایران زمین کاشته بود آری ما همان دلیرمردان ایرانیم ، دلسوختگان محرم و رمضانیم و رهبرمان آن طفل سیزده ساله ای است که برای نجات اسلام و وطنش نارنجک به کمر ش بست و خود را به زیر تانک انداخت.

مقام معظم رهبری می فرماید : بهترین (رئیس جمهور) ، آن کس است که درد کشور را بفهمد ، درد مردم را بفهمد و با مردم یگانه و صمیمی باشد و از اشرافیگری بدور باشد و در خود توانایی کشیدن این بار را بیابد.

آری با عمل به این بیانات می توان راه را فهمید و دیگر نیازی به این همه جنجال و سرو صدا راه انداختن نیست و بدون همه اینها هم می توان کار کرد وبرای خدمت صادقانه و جلب رضای خدا نیازی به راه انداختن کارناوال نیست و مردم عروسک های خیمه شب بازی ما نیستند که آنها را به ساز خود برقصانیم ، شمایید که باید در خدمت آنان باشید ، رجایی که سربلند درگاه الهی شد همیشه این جملات را باخود تکرار می کرد : رجایی تا کی باید دیگران سرنوشت و سرمشق باشند و تو آنها را بخوانی یکبار تو سرنوشت و سرمشق باش تا دیگران تورا بخوانند.

امیدواریم در این دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب بهترین ها و شایسته ترین ها و با همت و بصیرت ملت این انقلاب به دست اهلان و محرمان بیافتد و تلاشمان برای خلق حماسه سیاسی به اوج کمال خود برسد.


92/3/2::: 9:40 ع
نظر()